Widoczność w mediach branżowych to podstawa budowania rozpoznawalności oraz zdobywania zaufania obecnych i nowych klientów. Jeśli Twoja firma nie jest widoczna w mediach, to może przyszedł czas na zadbanie o media relations.
Dlaczego warto zadbać o media relations?
Relacje z mediami to ważny element strategii komunikacyjnej każdej firmy, ponieważ pozwalają na efektywne budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku marki w oczach odbiorców z branży.
Dlaczego inwestowanie w media relations jest taki istotne dla Twojego biznesu?
- Regularne kontakty z mediami pozwalają na zaistnienie w przestrzeni publicznej.
- Publikacje na portalach branżowych sprawiają, że firma jest postrzegana jako wiarygodne źródło informacji, co wzmacnia jej autorytet na rynku.
- Dobrze zaplanowane działania w zakresie media relations pozwalają na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i zwiększeniu rozpoznawalności marki w interesującym nas segmencie.
- Poprzez odpowiednio przygotowane komunikaty, firma może wpływać na to, jak jest postrzegana przez opinię publiczną. Ten element jest szczególnie ważny w sytuacjach kryzysowych.
- Dzięki dbaniu o kontakt z mediami możesz budować wizerunek firmy jako eksperta branży. To przestrzeń, która pozwala na kształtowanie trendów i opinii w swojej branży.
Jak działamy?
Opracowujemy strategię, dostosowaną do celów biznesowych i specyfiki Twojej marki. Tworzymy wartościowe treści, takie jak komunikaty prasowe, artykuły czy wywiady, które przyciągają uwagę czytelników. Nawiązujemy i utrzymujemy trwałe relacje z dziennikarzami i przedstawicielami mediów – mamy spore doświadczenie i rozbudowaną sieć kontaktów.
Co jeszcze? Możemy zaplanować i zorganizować konferencję prasową albo inne wydarzenie medialne, które zwiększą zainteresowanie mediów Twoją marką. Monitorujemy publikacje medialne, analizujemy ich wpływ i przygotowujemy raporty medialne, dzięki którym będziesz na bieżąco z tym, co dzieje się w Twojej branży i u Twojej konkurencji.