
Jak mogę pomóc?
W RK Legal koordynuję działania marketingowe i komunikacyjne. Dbam o budowę spójnego wizerunku kancelarii wśród różnych grup interesariuszy. Odpowiadam za promocję kluczowych obszarów działalności grupy. Przygotowuję strategię komunikacji nowych marek, usług i produktów.
Na bieżąco obsługuję firmę w zakresie budowania relacji z mediami i pozycjonowania ekspertów. Nadzoruję współpracę z partnerami, organizację eventów.
W razie potrzeby pomagam klientom kancelarii w obsłudze komunikacyjnej sytuacji kryzysowych w ich przedsiębiorstwach. Wspieram również działania sprzedażowe, komunikację wewnętrzną oraz aktywności z zakresu employer branding.
Doświadczenie
Z RK Legal współpracuję od początku 2015 roku. Odpowiadam za budowanie wizerunku grupy, która skupia pod swoim szyldem spółki wspierające przedsiębiorców w kwestiach prawnych, zarządzaniu portfelami wierzytelności i ochronie danych osobowych.
Opracowuję i realizuję strategię wizerunkową firmy. W 2016 roku koordynowałam jej rebranding, opracowanie nowych, kompleksowych materiałów korporacyjnych i obchody jej 10-lecia. Od strony marketingowej odpowiadałam za powstanie marki RK RODO, dedykowanej do obsługi zagadnień związanych z ochroną danych w przedsiębiorstwach.
W 2020 roku koordynowałam w kancelarii RK Legal projekt Polityka Prostego Języka, którego zwieńczeniem jest nowy portal – www.mojasplata.pl – stawiający na współpracę i szukanie rozwiązań oraz zachęcający do kontaktu z zespołem kancelarii. Postawiliśmy na nowy, oparty na prostym języku, sposób komunikacji z osobami mającymi do spłacenia należność wobec klientów kancelarii. Powołany specjalnie w celu zmiany komunikacji zespół kancelarii przeanalizował ponad 500 używanych przez spółkę dotychczas szablonów pism, maili i sms. Sprawdziliśmy też, jakie ich zapisy i sformułowania budzą najwięcej pytań konsumentów. Zastąpiliśmy je zupełnie nowymi materiałami, pisanymi w sposób empatyczny, życzliwy i otwarty.
Języki obce
angielski, francuski, hiszpański